BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

25 Nisan 2009 Cumartesi

Ego Temalı Başlıksız Sesleniş

Öylesine bir boşluk ki ardını asla göremiyorum. Bu uğurda hata yapabileceğim vakittir artık.Suçluluk duygusundan sıyrılıp bu kadar vicdan muhasebesi yapacak kadar iyi olmanın lüzmu yok belki de...
Egolarıma hizmet işte...Gerisinin anlamı yok..
Hangimiz birbirimizi egolarımıza kurban etmiyoruz ki?
Neden burdasın?
O halde işe yara.
Sorumluluk mu?
Hayır, sorumlusu ben değilim!.. Artık hiçbir şeyden sorumlu olamayacak kadar kullandım sorumluluk limitimi.
Sorumlusu sensin belki de...Karar veriryorsun ya da verdirtiyorum... Önemi mi var ?...Egosal hazlarıma hizmet ettiğini söyleyebilecek kadar dürüstüm hem sana hem kendime.Zaten o koskoca dünyan sadece ihtiyaçlar bütünün, kendine hizmetin.Hepimizin öyle, dahası da yok.
O halde koş işte!...

Hiç yorum yok: