BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 Şubat 2009 Salı

Aidiyet

Zihnimdekileri bir yere kaydetmek ister gibiyim; fakat bu isteğimi gerçekleştirmek için gerekli zihinsel ve ruhsal açılımı kendime dahi yapmaktan kaçıyor olabilirim.Tedirginliğin getirdiği kaçma hissiyatı...Aidiyetim nerde benim? Onu bulmak istiyorum.Hiçbir yere ait hissedemediğim ruhumu bir yere ait görmek istiyorum.Masum korkularımı klozete kusup üzerine sifonu çekmek niyetindeyim...Kıyıda köşede sakladığım o temiz dünyamı katletmenizden korkuyorum.Sonsuz anaçlıkla size açtığım kollarımı boşlukta buluyorum.Yaratttığınız boşluklar beklentilerimin son bulmuş halimi?Ya da hiç birşeyi beklememeyi bekliyorum kendimden...

1 yorum:

Ruhsuz dedi ki...

evvel zaman içiMde, varolduğunu ve bana ait olduğunu sandığım birşeyin nereden geldiğini aramaya başlamıştım. ki varolmadığını ona olan bağımlılığımdan kurtulduktan sonra gördüm.