BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

17 Şubat 2009 Salı

Buradayım

Bazen yok olmak buradayım demektir aslında...Yok olabilmek de varlık göstergesi belki de.
Yok olmak istedim; ama bunu sadece buradayım demek için değil neden orda olduğumu anlamak için istedim.Bir anda hayatımdaki herkesin yabancılaştığını hissederken kendime bile yabancı olabiliyorum.Kafasını kuma gömmeye çalışan bir deve kuşuyum ben...
Hep bir eksiklik hissiyatı...Her yanım eksik gibi.Oysaki bir insanın tam olabilecek mükemmellikte olabilmesi de mümkün değil.Bunu biliyor olmama rağmen birileri benden koca bir hayat çalmış gibi hissediyorum.Yapmam gereken şeyin bir kabullenme sürecine girilmesi olduğunu bile kabul edemiyorum.Kaçarak da kurtulamıyor ki insan hayattan.Öylesine düşüncelerle zehir etsem de bu benim hayatım.Eksikliklerimi gözüme sokmak için mi bunu yapıyorsunuz yoksa ben mi her şeye bir mana yüklüyorum? Manalar dünyasında kaybolurken yeni bir ışık aramaktayım şimdi.

Hiç yorum yok: